Зарічненська селищна територіальна громада
Рівненська область, Вараський район

РЕГЛАМЕНТ виконавчого комітету Зарічненської селищної ради

Дата: 05.06.2024 11:56
Кількість переглядів: 48

 

 

РЕГЛАМЕНТ

виконавчого комітету Зарічненської селищної ради

2020 рік

ЗМІСТ

                                                                        Розділ І. Загальні положення

1.1. Виконавчий комітет Зарічненської селищної ради, скорочена назва – виконком (далі – виконавчий комітет) є виконавчим органом Зарічненської селищної ради, який утворюється нею на строк її повноважень.

Виконавчий комітет ради є підзвітним і підконтрольним раді, що його утворила, а з питань здійснення ним повноважень органів виконавчої влади – також підконтрольним відповідним органам виконавчої влади.

1.2. Регламент виконавчого комітету Зарічненської селищної ради (далі – Регламент) є актом, який відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та інших законодавчих актів регулює організаційно-процедурні питання діяльності виконавчого комітету.

1.3. Регламент виконавчого комітету та виконавчих органів ради (надалі – Регламент) регулює організаційно-процедурні питання діяльності виконавчого комітету ради (надалі – виконком) та виконавчих органів ради.

1.4. Виконавчий комітет здійснює свої повноваження на підставі статті 52 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, розглядає і вирішує питання, віднесені цим Законом до відання виконавчих органів ради.

1.5. Дотримання Регламенту є обов’язковим для членів виконавчого комітету, працівників усіх виконавчих органів ради.

1.6. Основною формою роботи виконавчого комітету є його засідання, проведення яких здійснюється відповідно до плану роботи виконавчого комітету, що затверджується рішенням виконавчого комітету.

Засідання виконавчого комітету проводяться не рідше одного разу на місяць. За необхідності скликаються позачергові засідання виконавчого комітету.

Засідання виконавчого комітету проводяться відкрито. В окремих випадках засідання виконавчого комітету може бути закритим. Рішення з цього питання приймається більшістю від складу присутніх членів виконавчого комітету. Проведення закритого засідання виконкому (закритого обговорення окремих питань) передбачає підготовку рішень з дотриманням установлених правил роботи з документами обмеженого доступу.

1.7. Засідання виконавчого комітету є правомочним, якщо в ньому бере участь більше половини членів виконавчого комітету від загального його складу.

Члени виконавчого комітету зобов’язані брати участь у його засіданнях. У разі, якщо з поважних причин член виконавчого комітету немає можливості взяти участь у засіданні, він про це заздалегідь повідомляє селищного голову або секретаря виконавчого комітету.

У разі відсутності члена виконкому без поважних причин більш ніж половини засідань виконкому протягом року, селищний голова вносить пропозиції на розгляд ради про внесення змін до персонального складу виконавчого комітету.

1.8. У засіданні виконавчого комітету можуть бути присутні депутати ради, народні депутати України, керівники виконавчих органів ради, а також запрошені особи.

1.9. Члени Зарічненської територіальної громади мають право відвідувати засідання виконавчого комітету Зарічненської сільської ради. Право члена територіальної громади бути присутніми на засіданні виконкому (іншого виконавчого органу) може бути обмежено лише у випадках проведення закритих засідань.

1.10. Для відвідання засідання виконавчого комітету член територіальної громади має поінформувати відділ діловодства, організаційного забезпечення і контролю апарату селищної ради не менш ніж за два робочі дні до початку засідання та пред’явити документ, що посвідчує особу.

Присутність запрошених осіб на засідання виконавчого комітету з розгляду основного питання забезпечують керівники виконавчих органів ради, відповідальні за підготовку зазначеного питання на засідання виконавчого комітету.

1.11. Повідомлення членів виконавчого комітету і доповідачів, співдоповідачів про дату, час і місце проведення засідання виконавчого комітету, завчасне ознайомлення їх з проєктами рішень здійснює відділ діловодства, організаційного забезпечення і контролю апарату селищної ради.

1.12. Засідання виконавчого комітету здійснюється відповідно до порядку денного, який формує відділ діловодства, організаційного забезпечення і контролю апарату селищної ради за підписом секретаря виконавчого комітету.

1.13. Відкриває і веде засідання виконавчого комітету селищний голова, а у разі його відсутності з поважних причин, – посадова особа, яка здійснює його повноваження.

1.14. У процесі розгляду питань порядку денного з дозволу головуючого може проводитися обмін думками членів виконавчого комітету та запрошених.

1.15. На засіданні виконавчого комітету відділом діловодства, організаційного забезпечення і контролю апарату селищної ради ведеться протокол.

1.16. Офіційним документом, який приймається на засіданні виконавчого комітету, є рішення, що має відповідні реквізити: віддруковане на бланку встановленого зразка, має реєстраційний номер, дату і підпис селищного голови, а у разі його відсутності з поважних причин, – посадової особи, яка здійснює його повноваження.

1.17. Проєкти актів та акти виконавчих органів Зарічненської селищної ради підлягають оприлюдненню у порядку, визначеному Законом України «Про доступ до публічної інформації».

На офіційному веб-сайті Ради створено окремий розділ, де відділом діловодства, організаційного забезпечення і контролю апарату селищної ради забезпечується:

– розміщення протоколів і рішень виконавчого комітету;

– розміщення проєктів рішень виконкому та пропозицій громадян щодо змін та доповнень до цих проєктів;

– розміщення інформації про членів виконавчого комітету, керівників виконавчих органів, керівників комунальних установ та підприємств, яка включає біографічні відомості осіб, дні і місце прийому, контакти для листування та телефонного зв’язку.

1.18. Виконавчий комітет не менш як один раз на рік через звіт селищного голови інформує про свою діяльність територіальну громаду.

1.19. Діяльність виконавчого комітету забезпечує апарат селищної ради.

  1. Члени виконавчого комітету

2.1. Кількісний склад виконавчого комітету визначається радою. Персональний склад виконавчого комітету затверджується радою за пропозицією селищного голови.

2.2. Виконавчий комітет ради утворюється у складі відповідно селищного голови, заступника селищного голови, секретаря селищної ради, секретаря виконавчого комітету, старост, а також представників громадськості.

2.3. Виконавчий комітет очолює Зарічненський селищний голова.

2.4. Заступник селищного голови, секретар виконавчого комітету здійснюють свої повноваження протягом строку повноважень виконавчого комітету, до складу якого їх включено. Після закінчення строку повноважень виконавчого комітету вони звільняються з посад, крім випадку обрання їх на вказані посади.

2.5. Внесення змін у кількісний та персональний склад виконавчого комітету приймається рішенням  Зарічненської селищної ради.

2.6. Члени виконавчого комітету мають право:

2.6.1. Не пізніше як за два робочі дні до засідання виконавчого комітету знайомитися з проєктами рішень, які розглядатимуться на його засіданні.

2.6.2. У процесі обговорення питань на засіданні виконавчого комітету:

– вносити пропозиції щодо порядку денного;

– отримувати від доповідачів роз’яснення;

– вносити зміни й доповнення до проєктів рішень виконавчого комітету.

2.7. Члени виконавчого комітету, крім тих, хто працює у виконавчих органах ради на постійній основі, на час засідання виконавчого комітету, а також для виконання повноважень в інших випадках, звільняються від виконання виробничих або службових обов’язків з відшкодуванням їм середнього заробітку за основним місцем роботи та інших витрат, пов’язаних з виконанням обов’язків члена виконавчого комітету, за рахунок коштів бюджету.

  1. Планування роботи виконавчого комітету

3.1. Планування роботи виконавчого комітету є основою організаційного забезпечення виконання його функцій і здійснюється відповідно до щомісячного плану роботи виконавчого комітету..

3.2. Плани роботи виконкому розробляються на основі рішень ради, рішень виконавчого комітету, розпоряджень та доручень голови громади та його заступників, пропозицій керівників виконавчих органів ради, депутатів ради, петицій громадян.

3.3. План роботи виконавчого комітету містить такі розділи:

– календарний план засідань виконавчого комітету;

– перелік планових питань, які розглядаються на засіданнях виконавчого комітету.

3.4. До плану роботи виконкому в обов’язковому порядку включаються питання:

  • перелік актуальних питань, розгляд яких входить до компетенції виконавчого комітету ради та які пов’язані з реалізацією заходів соціально-економічного розвитку, функціонування галузей господарського комплексу та соціальної сфери;
  • перелік рішень виконавчого комітету, розпоряджень голови громади, розпорядчих документів органів влади, хід реалізації яких оперативно розглядатиметься в порядку контролю їх виконання;
  • перелік основних заходів державного, обласного та місцевого значення на відповідний плановий період.

3.5. Проєкти планів роботи виконавчого комітету розробляються секретарем виконавчого комітету з урахуванням пропозицій селищного голови, постійних комісій селищної ради, депутатів селищної ради, членів виконавчого комітету та керівників виконавчих органів ради. На підставі всіх пропозицій секретар виконавчого комітету селищної ради готує проєкт рішення на засідання Виконавчого комітету.

3.6. Зміни і доповнення до плану роботи виконавчого комітету можуть бути внесені тільки за рішенням виконавчого комітету.

3.7. План роботи виконавчого комітету не пізніше як у п’ятиденний строк після його затвердження надсилається виконавчим органам та виконавцям, зазначеним у плані.

3.8. Контроль за виконанням плану роботи виконавчого комітету здійснюється секретарем виконавчого комітету селищної ради.

  1. Підготовка проєктів рішень

4.1. Рішення виконавчого комітету приймаються на виконання законів України, указів Президента України, постанов Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, рішень селищної ради, а також відповідно до плану роботи виконавчого комітету, за пропозиціями виконавчих органів ради, постійних комісій ради, підприємств, установ, організацій та громадян.

Проєкти рішень розробляються також за вказівками (дорученнями) селищного голови або в ініціативному порядку заступником селищного голови в межах своєї компетенції, секретарем ради, секретарем виконавчого комітету.

4.2. Контроль за підготовкою проектів рішень на розгляд Виконавчого комітету, їх доопрацюванням, організацією, доведення рішень до виконавців, належним станом ведення діловодства та обліку покладається на секретаря виконавчого комітету селищної ради.

4.3. Розробка та розгляд виконавчим комітетом проєктів регуляторних актів у сфері господарської діяльності здійснюються в установленому цим Регламентом порядку з обов’язковим дотриманням процедури, визначеної Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

4.4. Проєкти рішень виконавчого комітету та інші матеріали, що планується винести на розгляд виконавчого комітету, подаються виконавцями . секретарю виконавчого комітету не пізніше ніж за 7 календарних днів до розгяду.

4.5. Рішення повинні мати заголовки, що коротко і точно відображають їхній зміст, констатуючу і розпорядчу частину, можуть мати додатки.

У констатуючій частині зазначається підстава, обґрунтування або мета складення документа.

У розпорядчій частині вміщуються висновки, пропозиції, рішення, прохання, конкретні змістовні заходи з усунення зазначених недоліків та виконання поставлених завдань, терміни виконання, відповідальні виконавці та на кого покладено контроль за виконанням рішення в цілому, обумовлюються форми та шляхи контролю (терміни подачі проміжної, підсумкової інформацій).

4.6. Проєкти рішень повинні бути короткими і не перевищувати в обсязі, як правило, 2-3 друковані сторінки, довідки – 4 друковані сторінки. Проєкти поміщаються в обкладинку, яка візується секретарем виконавчого комітету та містить дані про доповідача. До них додаються: коротка довідка по суті питання (у разі потреби), список запрошених осіб, перелік адресатів, яким необхідно буде надіслати рішення, та необхідні документи, передбачені законодавством.

Кожен аркуш додатка чи інших доданих до проєкту рішення документів нумерується, загальна їх кількість проставляється виконавцем на аркуші погодження в лівому нижньому куті.

4.7. До проєкту рішення додається аркуш погодження з метою визначення доцільності документа, його обґрунтованості та встановлення відповідності законодавству. Аркуш погодження включає в себе найменування посади, особистий підпис, ініціали, прізвище особи, яка візує документи, погодження нової редакції (у разі внесення змін та доповнень).

Зауваження і пропозиції до проєкту рішення викладаються на окремому аркуші, про що в аркуші погодження робиться відповідна відмітка.

4.8. Проєкт рішення виконавчого комітету обов’язково     погоджують:

– заступник селищного голови;

– секретар виконавчого комітету;

– керівник виконавчого органу ради, який готує питання;

– керівники виконавчих органів селищної ради – з питань, що відносяться до їхньої компетенції;

– керівник юридичного відділу.

Питання, пов’язані з виконанням бюджету і соціально-економічним розвитком територіальної громади, в обов’язковому порядку погоджуються з фінансовим відділом.

Разом з паперовим проєктом рішення виконавчого комітету надається й електронний носій з текстом цього документа. Відповідальність за ідентичність текстів рішень виконавчого комітету на паперових й електронних носіях несуть виконавці.

Проєкти рішень, які подані не в строки, включаються до порядку денного засідання виконавчого комітету тільки з дозволу селищного голови (у разі його відсутності з поважних причин – посадової особи, яка здійснює його повноваження) безпосередньо на засіданні виконавчого комітету.

4.9. Проєкти рішень, що вимагають оперативного вирішення, з дозволу селищного, голови, а в разі його відсутності з поважних причин, – посадової особи, яка здійснює його повноваження, можуть бути прийняті в робочому порядку шляхом 100-відсоткового опитування членів виконавчого комітету за умови їхнього погодження не менш ніж двома третинами членів виконавчого комітету від загального його складу.

  1. Порядок скликання та проведення засідання виконавчого комітету

5.1. Засідання виконавчого комітету скликаються селищним головою, а в разі його відсутності чи неможливості здійснення ним цієї функції – заступником селищного голови в міру необхідності, але не рідше одного разу на місяць, і є правомочними, якщо в них бере участь більше половини від загального складу виконавчого комітету.

5.2. Проєкт порядку денного засідання виконавчого комітету формується скретарем вионавчого комітету, до якого включаються проєкти рішень.

Порядок денний приймається в цілому шляхом голосування.

5.3 .Обговорення питань порядку денного починається з доповіді автора проєкту рішення, співдоповідей. Проголошення доповіді з питання порядку денного є обов’язковим.

5.3.1. Запрошена на засідання виконкому особа може взяти слово для виступу. При цьому зміст виступу такої особи та його позиція при голосуванні заносяться до протоколу засідання виконкому.

5.3.2. Після доповіді та співдоповіді з обговорюваного питання головуючий надає слово (відповідно до записів) для оголошення запитань та відповідей, а пізніше – для виступів з обговорюваного питання. Запрошені особи не можуть ставити питання доповідачам до моменту закінчення питань у членів виконкому. Запис на виступ і для запитань проводиться шляхом підняття рук.

5.3.3. Будь-яка особа, присутня на засіданні має право на репліку у випадку згадування її імені чи посади. Право на репліку надається особі за її проханням одразу після виступу, у якому було згадано особу чи пізніше, але до початку голосування за проект рішення.

5.4. На засіданні виконкому встановлюється наступна тривалість виступів:

  • для доповіді, інформації з питань порядку денного – до 10 хвилин;
  • для співдоповіді з питань порядку денного – до 3 хвилин;
  • для оголошення запитань – до 1 хвилини;
  • для відповіді на запитання – до 2 хвилин;
  • для виступу з обговорення питання, внесення поправок до проекту рішення, заключного слова – до 3 хвилин.

5.5. Особи, присутні на засіданнях виконкому, повинні утримуватися від публічних проявів емоцій та/або не перешкоджати законній діяльності виконавчого комітету.

5.6. Під час проведення засідань не допускаються порушення Регламенту та коментування виступів поза Регламентом. За необхідності виконком може ухвалити у процедурному порядку рішення про видалення з місця проведення засідання особи, чия поведінка порушує Регламент чи громадський порядок.

5-7.1. В умовах запровадження надзвичайної ситуації або надзвичайного стану, спричинених спалахами епідемій та пандемій, що створюють загрозу життю і здоров’ю значних верств населення та введення такого стану відповідного до законодавства на всій території України або окремих територіях засідання виконавчого комітету можуть проводитися в режимі відеоконференції/аудіо конференцій або з використанням електронного цифрового підпису (дистанційне засідання).

5-7.2. До порядку денного дистанційних засідань можуть включатися виключно питання невідкладного внесення змін до місцевого бюджету, інші питання, щодо невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій або якнайшвидшої ліквідації особливо тяжких наслідків надзвичайних ситуацій, спричинених спалахами епідемій та пандемій чи реалізації повноважень, пов’язаних з такими обставинами, процедурні питання.

5-7.3. Рішення про дистанційне засідання доводиться до відома членів виконавчого комітету і населення не пізніш як за 24 години до його початку із зазначенням порядку денного та порядку відкритого доступу до трансляції дистанційного засідання. Рішення про дистанційне засідання розміщується на офіційному веб-сайті ради з одночасним направленням цієї інформації та проєктів актів з супровідними документами на офіційну електронну адресу членів виконавчого комітету. Запис дистанційного засідання є невід’ємною частиною протоколу засідання виконавчого комітету

5-7.4. Технічне забезпечення та організація дистанційних засідань покладається на відповідний структурний підрозділ апарату селищної ради.

5-7.5. Порядок проведення дистанційних засідань повинен забезпечувати:

– можливість реалізації прав членів виконавчого комітету;

– ідентифікацію особи, яка бере участь у засіданні колегіального органу;

– встановлення та фіксацію результатів голосування стосовно кожного питання.

5-7.6. Черговість голосування проходить в алфавітному порядку кожним окремим членом виконавчого комітету після оголошення початку голосування та прізвища. Голосування на засіданні, що проводиться у режимі відеоконференції, здійснюється депутатами особисто і відкрито шляхом підняття рук та висловлення своєї позиції «за», «проти» чи «утримався».

5-7.7. Підрахунок голосів під час голосування на засіданні, що проводиться у режимі відеоконференції, здійснюється секретарем виконавчого комітету, а у разі неможливості взяти участь у такому засіданні секретаря підрахунок голосів здійснюється головуючим на засіданні.

5-7.8. На засіданні виконавчого комітету, що проводиться у режимі відеоконференції, ведеться протокол засідання. Аудіо/відео запис засідання є невід’ємною частиною протоколу.

5-7.9. Протокол проведеного у режимі відеоконференції в електронному вигляді розміщується на офіційному веб-сайті ради. Протокол проведеного у режимі відеоконференції засідання ради оформлюється у паперовому вигляді відповідно до загальних правил, а у разі відсутності такої можливості – протягом 10 робочих днів з дня завершення періоду запровадженого надзвичайного стану чи надзвичайної ситуації.

  1. Прийняття рішень

6.1. З усіх питань порядку денного з урахуванням змін і доповнень до проєктів, що виникли в процесі обговорення на засіданні, виконавчий комітет приймає рішення. Рішення виконкому приймається відкритим голосуванням.

Рішення виконавчого комітету ухвалюються в такій послідовності:

– в разі внесення пропозицій щодо змін та доповнень до проекту рішення головуючий ставить такий проект на голосування за основу;

– після цього ставляться на голосування у порядку надходження усі пропозиції щодо змін та доповнень до проекту рішення;

– проект рішення ставиться на голосування в цілому як рішення з урахуванням ухвалених змін та доповнень;

– якщо пропозицій щодо змін та доповнень до проекту рішення під

6.1.1. За процедурним рішенням виконкому ініціатору змін і доповнень може бути відмовлено у поставленні на голосування запропонованого доповнення (змін, поправки), якщо воно сформульоване нечітко або не стосується обговорюваного питання, суперечить раніше прийнятим рішенням, повторює по суті попередньо відхилений виконкомом текст.

6.1.2. Під час проведення голосування та після нього виступи, коментарі та інші вигуки заборонені.

6.1.3. Усі рішення виконавчого комітету ухвалюються більшістю голосів від загального складу виконавчого комітету, а рішення з процедурних питань – більшістю голосів присутніх на засіданні членів виконавчого комітету.

6.1.4. Процедурними вважаються питання, що стосуються визначення способу розгляду питань на засіданнях виконкому, а також зазначені як такі в Регламенті.

6.2. У разі незгоди селищного голови з рішенням виконавчого комітету, він може зупинити його дію своїм розпорядженням та винести це питання на розгляд ради.

6.3. Рішення, прийняті з урахуванням висловлених у ході обговорення зауважень, протягом п’яти днів після засідання виконавчого комітету, крім рішень, для яких виконавчий комітет установив інший термін, доопрацьовуються виконавцями та передаються секретарю виконавчого комітету селищної ради, який надає їх на підпис селищному голові, а в разі його відсутності з поважних причин, – посадовій особі, яка здійснює його повноваження.

Рішення виконавчого комітету підписуються селищним головою, а в разі його відсутності з поважних причин, – посадовою особою, яка здійснює його повноваження, додатки до рішень – керівниками виконавчих органів ради на лицьовому боці останнього аркуша додатка.

Якщо додатки до рішень виконавчого комітету об’єднують декілька напрямків діяльності виконавчих органів ради або стосуються управлінської діяльності, їх підписує секретар виконавчого комітету.

6.4. Підписані рішення реєструються секретарем виконавчого комітету         селищної ради шляхом присвоєння порядкового реєстраційного номера. Порядкова нумерація рішень здійснюється в межах календарного року, починаючи з початку року. Датою реєстрації рішення виконавчого комітету є дата його прийняття. Дата і номер рішення зазначаються у визначеному на бланку місці.

6.5. Контроль за виконанням рішень Виконавчого комітету здійснюють зазначені в них посадові особи, а оперативний контроль, аналіз повноти їх виконання, підготовку аналітичних інформацій щодо реалізації рішень за звітний період тощо забезпечує секретар виконавчого комітету.

6.6. Рішення виконавчого комітету вступають в силу з моменту прийняття, якщо не встановлено інший термін введення їх в дію.

6.7. Тиражування і розсилка копій рішень виконавчого комітету забезпечується відділом діловодства, організаційного забезпечення і контролю апарату селищної ради в 5-денний термін.

6.8. Організаційне, технічне та господарське забезпечення засідань виконавчого комітету здійснюють відповідні виконавчі органи селищної ради.

  1. Скасування рішень виконавчого комітету

7.1. Рішення виконавчого комітету з питань, що віднесені до власної компетенції виконавчих органів ради, можуть бути скасовані виконавчим комітетом або селищною радою.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь